Persoane interesate

luni, 6 iulie 2009

suspendare



















Am ajuns intr-o nefireasca suspendare deasupra unui hau plin de incertitudini si angoase... Nu stiu daca suisul parcurs e suficient de lung pentru a-mi permite o vremelnica relaxare si mai ales, nu stiu ce ma asteapta pe piscuri.Tot ce stiu e ca trebuie sa ma agat cu toata fiinta de solul ce mi l-am ales pentru a-mi infige vremelnic radacinile. Cine trebuie sa-mi soarba savoarea e ratacit pe un alt versant, cel al imbatarii cu ambitii si irosirii in trecatoare framantari. Poate ne vom regasi in vale, dupa zborul pe polenul vreunui fluture.

3 comentarii:

  1. problema e sa stai cit mai putin in suspendarea asta nefireasca si sa-ti ei inima in dinti ca sa cobori!

    RăspundețiȘtergere
  2. - superbe flori !
    - suspendata ?!
    - tu stii ce-i acolo, in rasuflarea ta, in adancul tau ... si ce privesc ochii tai, un gol sau un plin !
    - eu pot doar sa te imbratisez, desi virtual .
    Aceeasi,

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lianro
    am coborat dar uneori ma mai refugiez acolo in singuratatea gandurilor mele ca sa ma reincarc cu propriul meu Sine.

    @ Brandusa
    depinde de stare si de imprejurari, stii cum este cand vezi jumatatea plina sau goala a paharului.
    te imbratisez si eu cu drag.

    RăspundețiȘtergere

feedjet